چند روز پیش یه قسمت از سریال کره ای دکتر فراست رو دیدم و خیلی خوشم اومد ازش، برای همینم رفتم دنبال اینکه ببینم آیا از روی مانهوا/مانگا/انیمه ای ساخته شده یا نه؛ و خب رسیدم به webtoons.com، و شروع کردم به خوندنش. یه مقدار هم دنبال ترجمه فارسیش گشتم، ولی پیدا نکردم چیزی توی نت، برای همینم شروع کردم به ترجمه کردنش. (می دونم، می دونم. نهایی دارم و تو کنکور تاثیر داره و اینا D:) 

از اونجایی که خودمم تازه شروعش کردم خیلی چیز زیادی از داستان نمی دونم، اما گویا داستان یه روانشناس نابغه با موهای سفیده به اسم دکتر فراست - کسی اسم واقعیش رو نمی دونه. از مهم ترین ویژگیاش سرد و بی احساس بودنشه - یه جا توی مانهواش می گه "من نمی دونم احساسات چی هستن." اما خب اگر از طرفدارای سریال شرلوک هلمز بی بی سی هستین، احتمالاً از این هم خوشتون میاد. سبک کاریشون متفاوته - یه روانشناس مسلماً بیشتر به زبان بدن و مسائل مشابه توجه می کنه - اما جفتشون به طرز شگفت آوری ریزبین و نابغه هستن.

Dr Frost

تازه شروعش کردم و خب نمی رسم سریع تر از این ترجمه کنم واقعاً، ولی اگر دوست داشتین ترجمه فارسیش رو بخونین، از این دو لینک می تونین بخونین:

 Dr. Frost - دکتر فراست (1)

Dr. Frost - دکتر فراست (2)

Dr Frost

خوشحال می شم اگر خوندین و نظری، مشکلی، پیشنهادی، چیزی بود بهم بگین :)

+ گویا به جز آنلاین خوندن امکان دانلود هم هست، نمی دونم واقعاً، خودم هنوز آزمایش نکردم.