خب، سال کنکور رسماً شروع شده و من دارم واقعاً درس می خونم. باورم نمی شه هنوز :)) ولی دارم درس می خونم و به طرز عجیبی هم خوش می گذره. فکر نمی کردم دیگه این حس توم زنده بشه ولی شده - دلم می خواد واقعاً یاد بگیرم. اونقدر دلم می خواد که حتی سر کلاسا از دبیرا سوال هم می پرسم O.o امیدوارم تا آخر سال کنکور همینطوری خوب بمونه حالم. استرس یه جزء جدا نشدنیه تقریباً ولی دارم سعی می کنم یاد بگیرم کنترلشو تا نه مثل سالای قبل از شدت بی خیالی درس نخونم و نه مثل دو هفته پیش از شدت استرس بخوام گریه کنم D:

با وجود همه ی این حسِ خوب درس خوندن و کنار اومدن با عدم وجود مانگا و کتاب و انیمه ی کافی (D:) یه سری کتاب/مانگا و سریال/فیلم/انیمه هستن که می خوام حتماً ببینم/بخونم ـشون. برای اینکه پخش و پلا نشه لیستم توی مال (MAL) و گودریدز، تا بعد کنکورم این پستو ذره ذره تکمیل می کنم تا چیزی از قلم نیافته. چون اکثر اینایی که تاکید دارم بعد کنکور بخونم احتمالاً غم انگیز/نیازمند انرژی روانی زیادی هستن ممکنه لیستم یه جورایی weird بشه D:

اگه شما هم پیشنهاد خاصی داشتین خوشحال می شم بهم بگین. 

پیشاپیش ممنون :)

انیمه ها

Erased - مانگاشو بعدش میخونم :-؟

Zankyou no Terror - پیشنهاد یاسمین D:

Eden of the East / Higashi no Eden 

The Perfect Insider / Subete ga F ni Naru - اول انیمه ش، بعد هم به احتمال خیلی زیاد رمانش. اگه گیرم بیاد البته... - چون یکی می گفت یه انیمه ی روانشناسیه در حد Monster o.O

مانگا ها

Oyasumi Punpun / Solanin - به خاطر چیز هایی که بقیه در موردش می گن خیلی خیلی دلم می خواد بخونمش. کلاً قصد داشتم یه سری از کارای Inio Asano رو بخونم و احتمالاً با یکی از این دوتا - یا هر دو :دی - شروع می کنم.

Erased - ژانرش روان شناسیه و مهم تر از اون، سینن :دی

Homunculus - یه سینن دیگه :دی البته اعتراف می کنم که اولش فقط به خاطر اسم نویسنده ش لینکشو باز کردم (اونایی که توکیو غول خوندن می دونن چرا روی اسم هیده حساسم T-T)

Deep Dark Fears - کاملاً واضحه که اعصاب آروم لازمه واسه خوندنش :/ البته مانگا نیست، graphic novel ئه.

Bakemono Recchan - کوتاهه و از Inio Asano. به نظر creepy میاد :/

Tokyo Ghoul: re ارم هلاک می شم :||||| به محض اینکه کنکورمو بدم ادامشو می خونم T-T T-T T-T

Sanctuary

Orange - فیلم و انیمه شم می بینم احتمالا.

Hotarubi no Mori e - هم دپرس کننده به نظر میاد هم اسرار آمیز @-@ + انیمه (؟) ش احتمالا. (آپدیت: انیمه ش رو دیدم T-T)

Durarara - ترجیحا لایت ناولش اگه گیرم بیاد :/

Flow - مانهوا؛ به پیشنهاد یاسمین. به نظر میاد حرفای جالبی برای زدن داشته باشه.

کتاب ها

It Ends with Us - می خواستم یه کتاب از Colleen Hoover بخونم و فکر کنم با این شروع کنم.

Counting by 7s - خیلی خیلی خوب به نظر میاد *-*

Everything I Never Told You - امتیازش کمه ولی جالب به نظر میاد :-؟

If I Stay - یه بار شروعش کردم و بیشتر از چند صفحه جلو نرفتم :/ می خوام یه فرصت دیگه بهش بدم.

Stardust / The Ocean at the End of the Lane - مال نیل گیمن هستن و چون می خوام یادم نره خوندنشون رو، اینجا مینویسم :دی

Red Rising - فانتزی و دیستوپیا :دی

Room - توضیحی ندارم. منو یاد The Giver میندازه *-*

Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe - فکر نکنم خوشم بیاد... ولی می خوام امتحانش کنم :-؟

Thirteen Reasons Why - خیلی خیلی دلم می خواد بخونمش :(

My Heart and Other Black Holes

Fight Club - یادم باشه انگلیسیشو بخونم.