خب... اگه همه چی خوب پیش بره، می خوام نظر نوشتن در مورد انیمه هایی که می بینم رو از سر بگیرم؛ هرچند کوتاه.

امروز، Zankyou no Terror رو دیدم.

* هشدار: چون این یادداشت هارو صرفا برای خودم ثبت می کنم، اگه انیمه رو ندیده باشین احتمال داره متوجهشون نشین. و شاید یکم اسپویل بشه حتی.

امتیازم بهش: 10/10

البته. انیمه مشکل داشت. اگه منطقی بخوایم در نظر بگیریم لیاقت 9 رو داره، به خاطر یه سری ابهام ها... مثلا؛ شخصیتی به نام فایو (Five) وجود داشت که اصلا معلوم نشد هدفش چی بود؟ با توجه به اوضاع کودکیش شاید بشه گفت از نظر روانی شرایط مساعدی نداشته؛ اما با این وجود هم گنگ بود اهدافش. خوشبینانه بگیم، هدف داشت اصلا. وگرنه به نظر میاد هدفی وجود نداشت و فقط وارد داستان شد تا چالش ایجاد کنه...

یه چیز دیگه. ای کاش در مورد Athena plan بیشتر توضیح می دادن. یک یا دو اپیزود در مورد اوضاع این پروژه می ساختن. منو یاد Monster (Naoki Urasawa's Monster( انداخت تا حدی، ولی پردازش اون کجا و این کجا. خیلی ضعیف عمل شد از این جهت.

و باز هم. هدف 9 و 12 رو درک نکردم. تمام ماجراهایی که از سر گذروندن، تموم شده بود. اون پروژه شکست خورده بود، دیگه بچه ای توی Athena Plan وارد نمی شد. واقعا نیاز بود زندگی و آینده ای که با بدبختی به دست آورده بودن رو فداش کنن؟ 

با این وجود، داستان به شدت هوشمندانه و هیجان انگیز بود. تماشا کردنش خیلی خیلی لذت بخش بود و پایانش هم. اونقدر لذت بردم که بشه یکی از مورد علاقه هام، و من به مورد علاقه هام با تمام مشکلاتشون 10 می دم.

اپنینگ و طراحی قشنگی هم داشت، اگرچه اندینگ رو دوست نداشتم. یکی از ost ها هم که اسمش fugl ئه خیلی دوست داشتنی بود. کلا روند موسیقی و داستان و نقاشی ها تجربه ی خیلی لذت بخشی رو فراهم کردن. 

هممم... همین :)